Auteur Sujet: st geanticipeerde voortgaande sneaker-sam  (Lu 17 fois)

caicai2017

• Newbie
  • *
st geanticipeerde voortgaande sneaker-sam
« le: avril 11, 2019, 09:29:25 am »
Inspiratie Adidas Ultra Boost Mujer komt van alles in de wereld om hem heen, zei Hatfield. Mensen ontmoeten, naar concerten gaan en andere activiteiten be?nvloeden zijn geest, en die ervaringen manifesteren zich vaak in schoenontwerpen.
Een van de meest iconische sneakerstijlen, de Air Jordan, gebeurde bijna niet. De eerste twee generaties van de schoen, zei Hatfield, waren defect en spanden spanning tussen Nike en de atleet.
"Als je een belangrijk stuk werk doet, is het Nike Air Max 2017 Femme de tand des tijds", zei Hatfield.
Hatfield herinnerde zich de eerste keer dat hij Jordan ontmoette en de daaropvolgende langdurige relatie die ze delen. Met het paar Jordans dat hij had uitgekozen Nike Air Max 95 Mujer om die dag te dragen, liet Hatfield zijn schoenen uit en zei dat hij ze aan iemand in het publiek wilde geven.
De menigte ging uit hun dak en iedereen probeerde zijn aandacht te trekken  en de schoenen te bemachtigen - die hij ook had beloofd te ondertekenen. Hij veranderde in een nieuw paar felgekleurde sneakers, waarvan hij zei dat deze niet beschikbaar zijn tot december 2019.
Hatfield besprak vervolgens de schoenen die Dadich droeg, Nike HyperAdapt, die bekend staan ??om hun zelfverstrakkingstechnologie en sensoren die ervoor zorgen dat de schoen zich vormt naar de voet.
"Ergens in de toekomst hoef je ze niet eens aan te raken," zei Nike Air Force 1 Femme Hatfield. "Ze zullen automatisch losser en strakker worden op basis van je bewegingen."
Hij zei dat de sneakers en de technologie in hen erg nuttig zijn voor mensen Nike Air Max Tn Femme met een andere handicap of mensen Adidas Superstar Femme met een ziekte die hun motorische vaardigheden, zoals Parkinson, be?nvloedt.
Hatfield eindigde het interview met de opmerking dat hoewel hij honderden schoenen in zijn carrière had ontworpen, hij nooit een perfectionist was.
"Ik maak fouten en daar ben ik cool mee, dus als ik op een punt kom waarvan ik denk dat het goed is, laat ik het rijden," zei Hatfield. "Ik heb te veel te doen om vast te komen aan dit ene ding." Regelmatig geprijsd op $ 64,99, en vaak te vinden op korting, velen zouden niet denken aan een Monarch die geprijsd is op $ 250. De opgeblazen kosten van de samenwerkende editie van Martine Rose, plus het vreemde ontwerp Nike Air Huarache Femme van de schoen met bolvormige uitsteeksels aan de bovenkant, maakten deze release erg verdeeld. Maar je kunt Rose's outside-the-box denken niet ontkennen, omdat de Britse Nike Air Huarache Femme ontwerper ervoor koos om Nike Air Max 95 Femme een ??maat 18 boven op een gereedschapsmachine met maat 9 te zadelen, waardoor een sneaker ontstaat die visueel onge?venaard is, om het op een manier te zeggen. Momenteel een van de de meest geanticipeerde voortgaande sneaker-samenwerkingen, Kiko Kostadinov en ASICS hernamen hun partnerschap en dienden een nieuw trio GEL-Delva-sneakers op om het jaar te beginnen. De indeling van levendige kleurstellingen omvat 'Cool Mist / Forest Green', 'Murasaki / Performance Black' en 'Tai-Chi Yellow / Taupe Gray', waarbij de prestaties elk ontwerp vergrendelen in de vorm van een FLYTEFOAM tussenzool, en technische kunststoffen gebruikt voor het Nike Roshe Run Femme bovenwerk.
Kostadinov blijft een van de meest opwindende jonge ontwerpers en zijn partnerschap met ASICS belooft het Japanse merk een integraal onderdeel te laten zijn van het Adidas Superstar Mujer sneakergesprek.

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11